logo

ورود یا فراموشی رمز عبور پنل

ورود به پنل کاربری
رمز عبور یا نام کاربری خود را فراموش کرده ام
info@sms۱.ir
۲۲۹۰۸۹۹۰ - ۰۲۱-۲۶۷۰۱۷۵۲
۲۲۹۰۸۹۹۰ - ۰۲۱-۲۶۷۰۱۷۵۲
 

خدماتی سازی خطوط

خطوط خدماتی چیست؟

چنانچه می دانید “لیست سیاه” همراه اول، آن دسته از مشترکینی هستند که با وارد نمودن کدی، دریافت پیامک های تبلیغاتی انبوه از بستر وب را مسدود نموده اند. اگر جزء آن دسته از کاربران حقوقی (درخواست کاربران حقیقی از سوی همراه اول پذیرفته نمی شود) هستید که تمایل دارید خط اپراتور فرستنده پیامک های انبوه خود را خدماتی نمایید به این معنا که قادر باشید به کلیه مخاطبان خود اعم از مسدود و غیر مسدود تبلیغاتی پیام انبوه ارسال کنید، باید اقدام به خدماتی سازی خطوط خود نمایید. توجه به نکات زیر حتما ضروری است.
– متقاضیان خطوط خدماتی باید از این خطوط فقط به عنوان خط اطلاع رسانی های خاص یا مهم استفاده نمایند و متن پیامک های ارسالی نباید به هیچ وجه جنبه تبلیغاتی داشته باشد.
– برای خدماتی سازی خطوط خود باید تعهدنامه ای را تکمیل و امضا نمایید و این فرم را به همراه مدارک تکمیلی به شرکت رهیافت(sms1) ارسال نمایید. برای فعالسازی این سرویس توسط اپراتور مربوطه، به طور متوسط به ۴۵-۳۰ روز زمان نیاز است.

شرایط خدماتی نمودن خطوط ۳۰۰۰

کاربران حقوقی دارای شناسه ملی ، کد اقتصادی و شماره ثبت (درخواست کاربران حقیقی از سوی همراه اول پذیرفته نمی شود) که تمایل دارند به تمامی شماره های همراه اول اعم از لیست سیاه و لیست سفید پیامک ارسال نمایند می بایست تعهد دهند که هیچگونه پیامک تبلیغاتی از طریق خطوط خدماتی ارسال  نکنند بدین منظور  بایستی فرم “تعهدنامه تعریف شماره خدماتی” که در پیوست موجود می باشد را در سربرگ خود تکمیل نموده و اصل فرم را ارسال نمایند. در ستون توضیحات اطلاعات شماره، توضیحات در مورد کاربرد شماره به صورت شفاف و واضح اعلام گردد. به همراه تعهدنامه می بایست لیست شماره مشتریان در فایل اکسل نیز ارسال گردد.

شرایط خدماتی نمودن خطوط ۵۰۰۰

فرم درخواست خدماتی مربوط به اپراتور .بر روی سربرگ به همراه مهر و امضا .بصورت تایپی تکمیل گردد. ۵۰ میلیون تومان در وجه شرکت “راهکار سرزمین هوشمند” بدون درج بابت و تاریخ، ارسال گردد.

شرایط خدماتی نمودن خطوط ۰۲۱

کاربران حقوقی دارای شناسه ملی ، کد اقتصادی و شماره ثبت (درخواست کاربران حقیقی از سوی همراه اول پذیرفته نمی شود) که تمایل دارند به تمامی شماره های همراه اول اعم از لیست سیاه و لیست سفید پیامک ارسال نمایند می بایست تعهد دهند که هیچگونه پیامک تبلیغاتی از طریق خطوط خدماتی ارسال  نکنند بدین منظور  بایستی فرم “تعهدنامه تعریف شماره خدماتی” که در پیوست موجود می باشد را در سربرگ خود تکمیل نموده و اصل فرم را همراه با سفته به مبلغ ۵۰ میلیون ریال در وجه شرکت پیام افزار پیک آسا ( مطابق با نمونه سفته تکمیل شده) برای تعهد عدم ارسال پیامک تبلیغاتی ارسال نمایند. به همراه تعهدنامه می بایست لیست شماره مشتریان در فایل اکسل نیز ارسال گردد.

ارسال هر پیامک تبلیغاتی از خطوط خدماتی به مشترکین لیست سیاه، جریمه نقدی۱۰ ریالی به ازای هر پیامک و مبلغ ۵۰  میلیون ریال به عنوان جریمه اخذ خواهد شد و شماره متخلف از حالت خدماتی برای همیشه خارج می گردد.

اپراتور خط اختصاصی نیازمند ارائه تعهد نامه نیازمند ارائه فایل شماره مشتریان نیازمند ارا‌یه تضمین تعهد
۳۰۰۰ بلی بلی خیر
۵۰۰۰ بلی بلی بلی
۰۲۱ بلی بلی بلی

شرایط و قوانین کلی :

توجه به نکات زیر در مورد فرمت درخواست ها الزامی است.

۱. تکمیل کلیه اطلاعات به صورت کامل و صحیح الزامی است. لطفا موارد زیر را هنگام پرنمودن فرم در نظر داشته باشید:
 توضیح قسمت “دسته بندی پیامک ارسالی” در فرم تعهدنامه، باید کامل و واضح بوده و از به کاربردن عناوین کلی مانند اطلاع رسانی و … اجتناب شود.
برای مثال: اعلام کد پیگیری خرید، ارسال جزئیات خرید بلیط، …
 “نمونه پیامک های ارسالی” بایستی حتما در فرم ذکر شود. برای مثال کاربر گرامی، خرید شما انجام شد. کد پیگیری ….. میباشد.
 برای هر شماره خدماتی درخواستی، باید لیست شماره های مخاطبینی که قرار است از آن شماره به آن ها پیامک ارسال شود،
در قالب یک فایل اکسل به همراه تعهدنامه و سایر مدارک، اعلام گردد .(فقط شماره اعلام شود بدون نام و مشخصات)
تبصره ۱) فهرست شماره مخاطبین باید به صورت ماهیانه پالایش شده و ارسال گردد.(مخاطبینی که از دریافت پیامک انصراف داده اند و یا دیگر از خدمات شرکت استفاده نمی کنند،
بایستی از لیست حذف شده و مخاطبین جدید به لیست مذکور اضافه شوند). .
تبصره ۲) شماره های مربوط به تراکنش های بانکی نیازی به ارسال این لیست ندارند.
تبصره ۳) لیست شماره ها فقط شامل: شماره های همراه اول بوده و به هیچ عنوان حاوی شماره های تکراری نباشد.
۲. در صورتی که کاربر به شماره هایی غیر از فهرست اعلام شده پیامک ارسال کند، شماره از لیست سفید خارج خواهد شد.
۳. علی رغم ارسال لیست مشترکین، در صورتیکه مشترکی از دریافت هرگونه پیام شکایت نموده و تمهیداتی در خصوص انصراف مشترک از دریافت پیامک دیده نشده باشد، شماره از لیست سفید خارج شده و مسئولیت عواقب بعدی بر عهده مالک شماره خدماتی می باشد.
۴. صندوق های قرض الحسنه ، شرکت های بورس و ….. جهت درخواست شماره خدماتی نیازمند ارائه مجوز از بانک مرکزی هستند.
۵. در صورتی که کاربر به تعهدات خود در زمینه شماره های خدماتی عمل ننماید، شماره وی از لیست سفید خارج شده و امکان درخواست مجدد برای کلیه خطوط خود ندارد.
 نکته : فرم “تعهد نامه تعریف شماره خدماتی” حتما در سر برگ شرکت پرینت گرفته شود.
نکته : نام فایل شماره مخاطبین و تصویر اسکن شده فرم به نام شماره تلفن ایجاد و ایمیل شود.
 نکته : حتما باید اصل فرم “تعهد نامه تعریف شماره خدماتی” ارسال شود، جهت سهولت در تکمیل فرم خواهشمندیم “فرم نمونه” را ملاحظه فرمائید.
لازم به ذکر است که آسانک اطلاعاتی در قبال نحوه بررسی درخواست ها و یا زمان اعلام نتیجه بررسی آنها از سوی همراه اول ندارد.
شماره هایی که درخواست آن ها مورد تائید و موافقت همراه اول قرار گرفته است، به محض اعلام به ما، اطلاع رسانی خواهد شد و لزومی به پیگیری از سمت کاربر نیست.

۶. علی رغم ارسال لیست مشترکین، در صورتیکه مشترکی از دریافت هرگونه پیام شکایت نموده و تمهیداتی در خصوص انصراف مشترک از دریافت پیامک دیده نشده باشد، شماره از لیست سفید خارج شده و مسئولیت عواقب بعدی بر عهده مالک شماره خدماتی می باشد.

۷. لیست شماره های مخاطبان فقط شامل شماره های همراه اول بوده و به هیچ عنوان حاوی شماره های تکراری نباشد.

۸. چنانچه بر خلاف تعهد نامه کاربری خطوط خود را از حالت تبلیغاتی به خدماتی تغییر داده و با سرشماره خدماتی خود ارسال پیامک تبلیغاتی نماید ( ارسال هر گونه محتوا مغایر با موضوع اعلام شده در تعهدنامه) ضمن تغییر کاربری سرشماره مشمول پیگیرد قانونی خواهد بود.

 

نکته : درخواست هایی که موارد فوق در آن ها رعایت نشده باشد مورد بررسی قرار نمی گیرد.   

نکته : شایان ذکر است، کلیه موضوعات مطرح شده فوق از سوی ارتباطات سیار امکان تغییر و بروز رسانی خواهد داشت و در صورت هرگونه تغییر احتمالی اعلام می گردد.

نکته : خواهشمندیم فایل شماره های مخاطبین را در قالب فایل ( Notepad.txt ) به ایمیل whitelist.sms1@gmail.com  ارسال نمائید. 

نکته : خواهشمندیم اصل فرم تعهدنامه تکمیل شده با سربرگ شرکت و نیز سفته تکمیل شده (منحصرا برای اپراتور ۵۰۰۰ و ۰۲۱) را به آدرس بالاتر از میرداماد ، خیابان شریعتی، رو بروی مترو شریعتی، برج مینا، طبقه ۱۰، واحد ۴ ارسال نمایید. 

برای خدماتی سازی خط ارسال پیامک خود همین حالا رایگان ثبت نام کنید.