logo

ورود یا فراموشی رمز عبور پنل

ورود به پنل کاربری
رمز عبور یا نام کاربری خود را فراموش کرده ام
info@sms۱.ir
۲۲۹۰۸۹۹۰ - ۰۲۱-۲۶۷۰۱۷۵۲
۲۲۹۰۸۹۹۰ - ۰۲۱-۲۶۷۰۱۷۵۲
 

سوالات متداول

پرسش و پاسخ های متداول کاربران

سـوالـات متداولی که ممکن است برای شما پیش آمده باشد.

پرداخت هزینه ها یکبار برای همیشه است یا باید بصورت دوره ایی (مثلا سالانه) پرداخت می شود؟
پنل و خط اختصاصی دوازده رقمی آن کاملا رایگان می باشد و هیچگونه حق اشتراک ، هزینه پشتیبانی یا آبونمان سالانه ایی دریافت نمی شود. صرفا هزینه شارژ اعتبار ارسال SMS است که بر اساس مصرف شما هر وقت به پایان رسید می توانید دوباره آنرا شارژ نمایید. عملا می توان گفت شما با پنل SMS1 به جز هزینه ارسال پیامک ها، هزینه دیگری ندارید.
آیا برای شارژ خریداری شده محدودیت زمانی وجود دارد؟

خیر ، هیچ گونه محدودیت زمانی در مصرف کردن شارژ خریداری شده وجود ندارد و اعتبار شما هیچگاه منقضی نمی شود.

آیا دریافت پیام کوتاه نیز هزینه دارد؟

خیر ، در حال حاضر دریافت SMS رایگان است.

فعالسازی پنل پیامک چه مدت طول می کشد؟

پس از ثبت نام در پنل در کوتاهترین زمان ممکن (نهایتاً چند دقیقه) سرویس فعال خواهد شد.

آیا تعرفه پیامک فارسی و لاتین در سرویس پیامک با یکدیگر متفاوت است؟

خیر، یکی از مزایای استفاده از سرویس پیامک خط ثابت این است که تعرفه ارسال یک واحد پیامک فارسی با یک واحد پیامک لاتین یکسان است اما در خطوط ۳۰۰۰ و ۵۰۰۰ اینگونه نیست و بین پیام فارسی و لاتین تفاوت وجود دارد.

آیا به وسیله سامانه می توان به شماره های خارج از کشور پیام کوتاه فرستاد؟

بله . در صورتی که سامانه شما مجهز به ماژول ارسال SMS بین المللی باشد، میتوان به شماره های ۸۱۹ اپراتور در ۲۲۰ کشور پیام کوتاه فرستاد. صرفا دقت بفرمایید که هزینه ارسال به شماره های خارج از کشور ده برابر هزینه معمولی ارسال می باشد.

آیا هنگام استفاده از سرویس خط تلفن ثابت مشغول می گردد؟

خیر، این سرویس خط تلفن ثابت شما را مشغول نکرده و در حین ارسال و دریافت پیامک هیچگونه اختلالی در خط تلفن ایجاد نمی نماید. بدین ترتیب شما می توانید از سویی از طریق خط تلفن ثابت خود پیامک ارسال نموده و از سویی دیگر به تماس های حاصل از مشتریان خود پاسخ دهید.

آیا پس از فعالسازی سرویس پیامک خط ثابت، به منظور استفاده از آن نیازمند گوشی های خاص یا نصب نرم افزار ویژه ای می باشد؟

خیر، سرویس پیامک اینترنتی خط ثابت، کاملا مبتنی بر وب بوده و تنها با دسترسی به اینترنت و ثبت نام در سایت، ورود به سامانه پیامک امکان پذیر می باشد. لذا استفاده از آن نیازی به نصب افزار و یا تهیه گوشی های تلفن خاصی ندارد.

آیا استفاده از پیش شماره ۰۲۱، متقاضیان این سرویس را برای ارسال و دریافت پیامک به سایر شهرستانها (غیر از تهران) محدود می نماید؟

پاسخ منفی است. در حقیقت وجود پیش شماره ۰۲۱ ، هیچ محدودیتی را به لحاظ ارسال و یا دریافت پیامک برای کاربران ایجاد نمی نماید و با فعالسازی سرویس پیامک، امکان ارسال و دریافت پیامک به کلیه پیش شماره های تلفن همراه در کلیه نقاط ایران وجود خواهد داشت.

آیا سرویس پیامک انبوه اینترنتی با شماره ثابت برای سایر شهرستانها نیز فعال شده است؟

در حال حاضر این سرویس در تهران و با پیش شماره ۰۲۱ فعال شده است. مخابرات استان خراسان رضوی نیز به زودی سرویس پیامک اینترنتی تلفن ثابت را راه اندازی خواهد نمود. امید است در آینده نزدیک با پیگیری تیم ما و همکاری مخابرات سایر استان ها این سرویس برای سایر پیش شماره ها نیز فعال گردد.

غیر فعال نمودن دریافت پیامک های تبلیغاتی ایرانسل و همراه اول چگونه است؟

همراه اول: می توانید با ارسال عدد ۱ به شماره پیامک ۸۹۹۹ دریافت پیام های تبلیغاتی را غیر فعال کنید.با ارسال عدد ۲ به شماره پیامک ۸۹۹۹ میتوانید آن را فعال کنید.همچنین برای ثبت درخواست عدم دریافت پیامک‌های تبلیغاتی همراه اول میتوانید با شماره تلفن ۰۹۹۹۰ تماس گرفته و پس از برقراری ارتباط با اپراتور درخواست خود را مبنی بر عدم دریافت پیامک‌های تبلیغاتی ابراز نمایید.

ایرانسل: برای ثبت درخواست عدم دریافت پیامک تبلیغاتی در ایرانسل می توانید عدد ۲ را به شماره ۵۰۰۵ ارسال نمایید (هزینه ارسال پیامک به این شماره رایگان است) و یا می توانید از طریق خط ایرانسل خود با شماره ۷۰۰ تماس گرفته و پس از برقراری ارتباط با اپراتور درخواست خود را مبنی بر عدم دریافت پیامک‌های تبلیغاتی ابراز نمایید.