logo

ورود یا فراموشی رمز عبور پنل

ورود به پنل کاربری
رمز عبور یا نام کاربری خود را فراموش کرده ام
info@sms۱.ir
۲۲۹۰۸۹۹۰ - ۰۲۱-۲۶۷۰۱۷۵۲
۲۲۹۰۸۹۹۰ - ۰۲۱-۲۶۷۰۱۷۵۲

۳ روش بهینه برای تفکیک مشترکین سامانه پیامکی

۳ روش بهینه برای تفکیک مشترکین سامانه پیامکی

درحال حاضر شما باید بی وقفه در حال شناسایی و ارزیابی مشترکین خود باشید. به عبارتی نیازهایشان را دریابید و بتوانید تشخیص دهید که چه چیزی آنها را ترغیب به خرید می کند و سعی بر آن داشته که امکانات و محصولات خود را با نیازهای مشتری هماهنگ سازید. این اطلاعات راهکارهای بهتری را برای مدیریت پیامک های تبلیغاتی پیش رویتان قرار می دهد.

اما گاهی اوقات، تنها شناخت مشتریان کافی نیست. دراینصورت برای دستیابی به نتایج بهتر، تقسیم بندی مشتریان به گروه های مختلف بر اساس مشخصات فردی و اجمالی، یکی از راههای جلب مشتری است.زیرا، هنگامی که حجم بالایی از پیامک های متنی را تولید می کنید، گروه بندی مشتریان به شما کمک می کند تا پیامک ها را به طور شخصی و مرتبط، بایگانی و ارسال کنید.

 

تقسیم بندی مشترکین بر اساس تیپ های شخصیتی

این گزینه بهترین و اساسی ترین راه برای تفکیک مشتریان بر اساس سن،جنس،مکان،سال تولد و غیره … است. این راهکار به شما این اطمینان را می دهد که قادرید پیامک های انحصاری تولید و مدیریت کنید، و پیشنهادهای ویژه ای را از سوی مشتریان دریافت کنید.

 

تقسیم بندی براساس مشترکین و اپراتور

همچنین شما می توانید مشتریان را بر اساس وضعیت خرید و نیازهایشان مجزا کنید. به طور مثال،با پرسش این چند سوال.. آیا آنها مشتری جدید هستند؟ و یا مشتری قدیمی؟ و یا حتی مشتریانی که نزدیک به یک سال است که خرید پیامکی انجام نداده اند.آنها را بر اساس وضعیت خریدشان مجزا کنید و پیامک های تبلیغاتی خود را به گروه های مشخصی از مشتریان خود همراه با بازدهی بالا ارسال کنید.

برای مثال، تعامل و راهکارهای صحبت با مشتری جدید و مشتری قدیمی که سالهاست از شما نیازهای روزانه خود را خریداری می کنند متفاوت است. برای یک مشتری جدید، اولین متن پیامکی شما می تواند بهترین و مناسبت ترین راه برای جلب مشتری باشد. در حالیکه یک مشتری قدیمی باید با پیشنهادهای استثنائی در اولویت قرار گیرد.

 

هنگامی که شما از بستر وسیع پیامکی استفاده می کنید، در جستجوی خدماتی باشید که برای شما این امکان را فراهم کند که پیامکهای خود را به گروه مشخصی از کاربران ارسال کنید.این راهکار این امکان را برایتان فراهم می کند تا ویژگی های پیامک های تبلیغاتی و مشتریان را ارزیابی کنید و تعداد مشتریان قدیمی را همراه با ویژگی های منحصر بفرد بالا ببرید.

بدون دیدگاه

ارسال دیدگاه

دیدگاه
نام
ایمیل
وبسایت